Wednesday, April 27, 2005

It is out!

Today I got the first copy of my JBboss book from the publisher. Really neat.
Within the next days the printing plant will supply more copies to the
distributors and stores, so it will be available until around the start
of next week in stores.
The accompanying web site also has the examples plus some errata online. I plan to also publish some additional material there, which is/will not be in the book.

1 comment:

lisa said...

Als ich nach einer sehr sehr langen Suche endlich ein Buch zu JBoss gefunden habe, wo das Erscheinungsdatum "April, 2005" stand und nicht wie bei einigen anderen erst Juli oder September 2005, war ich überglücklich. Um so größer die Enttäuschung, dass es doch noch nicht zum Verkauf steht. Aber nun bestätigte mir das dpunkt Verlag, dass es ab morgen 28.04 zum Versand bereit steht.
Juhhuuuuu!!! Brauche das dringend für meine Diplomarbeit. Vielen vielen Dank!!